Suomen Urheiluilmailuopisto tiedottaa

Opiston henkilöstö kasvaa, uusia kurssituotteita ja uudet nettisivut

Opiston henkilöstö kasvaa

Pitkän linjan lennonopettaja ja ilmailun moniosaaja Matti Björklund on valittu koulutusosaajan tehtävään. Matin vastuualueella ovat verkkokurssilaisten opiskelun tukeminen ja oppimateriaalin päivitys- ja tuottamistehtävät. Lisäksi näemme jatkossa hänen osaamistaan myös ilmailuvälineiden tekniikan kursseihin liittyvissä asioissa.

Uusia kurssituotteita

Opiston kurssivalikoimaan on tullut uusia koulutustuotteita. Kokonaan uutena on julkistettu radiopuhelinliikenteen kielitaidon tasomerkinnän hankkimista helpottava LP-test prep-kurssi.

Mielenkiintoisena koulutuksena on, muutaman vuoden tauon jälkeen taas järjestettävä, lujitemuoviosien valmistamiseen liittyvä koulutus Räyskälässä.

Ilmailun valmentajakoulutusta on myös onnistuttu kehittämään yhdessä Vierumäen Urheiluopiston kanssa. Keväällä 2019 alkaa toinen ilmailun valmentajakoulutus. Kursseista tarkemmin Opiston verkkosivuilla.

Opisto on julkaissut uudet verkkosivut

Opiston graafista ilmettä uudistettiin loppukesän aikana. Uudistus on nyt valmis ja viimeisenä osana oli uusien nettisivujen julkaiseminen. Toivomme, että uusien sivujen kautta asiakkaamme löytävät aiempaa paremmin koulutustarjonnastamme sopivia kursseja.

SVEDANOR-koulutusyhteistyö Pohjoismaiden välillä

Purjelentoon erityisesti suuntautunut SVEDANOR-yhteistyö on taas vahvasti esillä pohjoismaissa. Opiston verkkosivujen kautta pääset tutustumaan laadukkaisiin koulutuksiin. Opiston puolelta olemme myös valmiita avustamaan kursseihin osallistumisessa. Ota yhteyttä, jos jokin kurssi kiinnostaa.